كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1396/7/5 چهارشنبه در مسابقات کشوری کونگ فو پرتوا ، دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج مدال نقره رابه خود اختصاص داد سعیده محمدی حمید آباد دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج در مسابقات کشوری کونگ فو پرتوآ موفق به کسب مقام دوم قهرمانی و مدال نقره شد.  
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد،دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج،سعیده محمدی حمیدآباد در رشته ورزشی کونگ فو پرتوا در استان تهران با حضور 14استان  و200ورزشکار موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره مسابقات کشوری شد.
در این دوره از مسابقات که سبک  پرتوآ برگزار گردیدتهران میزبان این دوره از مسابقات بود. ضمنا محمدی حمیدآباد از سال 1389 شروع به فعالیت در رشته ورزشی کونگ فو پرتو آ نموده است و در طی فعالیت های مکرر در این مدت موفق به کسب مقام اول  و مدال طلا در مسابقات کشوری که در سال 1394  در وزن 57کیلوگرم به میزبانی استان اصفهان برگزار شد نموده است و در سال 1395 در مسابقان کشوری که در استان فارس به میزبان شیراز بود موفق به کسب مقام اول  و مدال طلا در وزن 57 شده است و در سال 1396 در مسابقات کشوری به میزبانی تهران موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره در وزن 57 شده است. در اردیبهشت مسابقات بین سبکی انتخابی تیم ملی می باشد و  هدف نهایی در اخر راه یافتن به مسابقات بین المللی و کسب مقام برتر  بین المللی است و در پایان از مربی خود خانم شادی موسوی  و رییس دانشگاه ،دکتر سجاد سجادی کمال تشکر و قدر دانی به خاطر حمایتهای پی در پی را دارم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر