كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1396/8/16 سه‌شنبه کسب مجوز 33 رشته جدید در دانشگاه پیام نور / لزوم حفظ کیفیت آموزش با رعایت معیارهای علمی و آموزشی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به توانمندی های این دانشگاه در حوزه های مختلف آموزشی و پژوهشی گفت: در اهداف و ماموریت های بلندمدت دانشگاه پیام نور ارائه خدمات مطلوب تر به دانشجویان از اولویت هاست دکتر فراهانی در نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران، افزود: دانشگاهی می تواند پیشرو و موفق باشد که کیفیت آموزش خود را حفظ و ارتقا بخشد و فضای مطلوب تحصیل را با رعایت معیارهای علمی و آموزشی فراهم آورد.
وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور بخش اعظمی از هزینه های خود را از محل شهریه های دانشجویان تامین می کند، اظهار داشت: وظیفه ما جذب و حفظ دانشجویان از طریق رعایت اصول آموزشی وحفظ و ارتقای کیفیت است .
دکتر فراهانی از اخذ مجوز راه اندازی 33 رشته جدید در دانشگاه پیام نور خبر داد و تصریح کرد: با کسب مجوز جابه جایی رشته ها، می توانیم ضمن کاهش رشته های کم متقاضی، رشته های پرمتقاضی را جایگزین نماییم.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بهره مندی از نظر اساتید در تعریف بین رشته ای ها و رشته های مهارتی که مورد تقاضای جامعه است را مورد تاکید قرار داد و از روسای مراکز استان تهران خواست اعضای علمی را برای این اقدام بیشتر به مشارکت دعوت نمایند.
وی لزوم وقت گذاری اعضای علمی در انجام وظایف آموزشی و سایر فعالیت های مرتبط با امور دانشگاه را ضروری دانست و گفت: ارائه خدمات علمی، دانشجو پروری ، تعامل سازنده بین دانشجو و استاد از مصادیق کارآمد درجذب و حفظ دانشجو می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر